۱۳۸۹/۱۲/۰۹

نئاندرتالهای سکسی و ماجرای نئون

 زاپاس بزرگ در حال فرمان تاریخی خود برای قتل عام نئاندرتالهاست در زیر به تشریح تاریخ تامل بر انگیز نئاندارتالها و هموساپینسها می پردازیم



نئاندرتالها خیلی خیلی از هموساپینسها باهوشتر و زیباتر بودند ولی متاسفانه بسیار جثه ضعیفی داشتند. همه نئاندرتال ها با احساس و با شعور و در ضمن سکسی بودند بدین صورت که بیشتر از خاصیت های حیوانی خاصیت های فوق بشری روحانی داشتند و هنری که از آنها به دست آمده از هنر امروزین هنرمندان بهتر بود. همو ساپینسها خشن و کودن و حسود بودند و بی احساس. تمام زنان هموساپینس گرایش به نئاندرتالها داشتند و این باعث افسردگی مردان همو ساپینس میشد روزی هموزاپاس (رهبرهموساپینسها) دستوری مبنی بر قتل عام نئاندرتالها داد. زن هموزاپاس (هموسوسی) که به نظر می رسد از اهالی زامبیا بود گفت: عزیزم رحم کن... همو زاپاس گفت: انگار تو هم گرایش به اونها داری ای فاحشه و در جا اورا کشت: هموساپینس ها در چند هفته کل نئاندرتالها را کشتند و در نهایت هموزاپاس اعلام کرد اکنون همه جهان مال ماست. سالها گذشت و ما انسانها از هموزاپاس و خاندان او به وجود آمدیم البته یک شگفتی وجود دارد و آن این که هموزاپاس زنی از نئاندارتالها را به نام نئون به زنی کرده بود. به این دلیل است که زنان عصر ما ظریف و کوچک اندام و حساسند و البته 3کسی. شاید خشانت هموزاپاس و قتل عام او کل زندگی بشر را تغییر داده است ولی باید یادمان باشد ما دو رگه ایم. پسر هموزاپاس با تنها زن هموساپینس ازدواج کرد و اکنون نژاد او شانپانزه ها هستند. گرچه هموزاپاس خشن بود ولی گرفتاری او در عشق نئانی مارا از کودنی وبدبختی شامپانزه ها به دور نگه داشت.در زیر قسمتی از فلوت شخصی نئون ملکه را میبینید که در فراغ قومش آنرا می نواخت دیده میشود. این فلوت از استخوان بازوی یک خرس است که زاپاس برای نئون شکار کرده بود. این فلوت در اسلونی کنونی کشف شده است:


نئون بسیار زیبا بود یک عکاس در سال 2100 به گذشته سفر کرد و عکسی ازکودکی نئون ملکه ثبت کرد ما آن عکس را داریم ولی  نمیدانیم آن عکاس چگونه این دوربین را در تاریخ ما جا گذاشت در هر صورت نئون را ببینید:


درود بر جدمان زاپاس و ملکه نئون.

هیچ نظری موجود نیست :

ارسال یک نظر